Varför är alla så himla avundsjuka? haha

För det första, det senaste inlägget som kissie la in är när hon sitter och fikar med Amir..
Och då är det ju självklart några som stör sig på någonting!
Att hon har gjort sina ögonfransar på Gimp!? Haha, så himla löjligt.
Min åsikt; för det första så ser det inte ens ut som om hon har gjort dom på gimp..
Och om det skulle vara så om hon hade gjort det då? varför ens bry sig?
Och att ni säger att hon har Photoshoppat alla sina bilder, tror inte att alla är de, men kanske en del vad vet jag??!? Men och, om jag hade kunnat photoshoppat hade jag också gjort om lite bilder och så, för sånt är ju bara kul om man kan :D skulle då jag tycka!
Ni är ju avundsjuka på någonting iallafall eftersom att alla bryr sig så mycket, antingen på att hon är så himla fin eller för att hon är duktig på photoshop!! ;);) hahaha!

Nä men seriöst varför följer alla ni hatare hennes blogg för då, om ni hatar henne så mycket? Det är väl bara skita i att läsa de, inte så himla svårt :) eller ?

Och lika det här att hon sitter och ljuger och hittar på och viktor vad han har skrivit till henne, och att det är någon annan som har den "riktiga versionen"  dom som känner denna viktor, det syns ju direkt vems som är fejk, det är inte Kissies iallafall, och man förstår ju att småbloggare som er som skriver såna saker, skriver så, för att få uppmärksamhet och att få flera läsare!! Haha, det förstår ju vem som helst!

Så det var lite idag, kommentera vad ni tycker om det här? Själv så tycker jag att det är löjligt att folk som hatar kissie håller på så här! Hon är en vanlig människa precis som oss andra, fast känd! Och vem vill inte hoppa på en känd, om man har chansen?? Och försöka förstöra för henne?? Jo ganska många, det är ju bara det att folk är så avundsjuka att inte dom blir känd på sina bloggar därför ger dom ut hat åt dom kända t ex. Kissie!!!

Jaja, ha en bra dag allihopa!

puss o kraam


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja tycker inte alls om Kissie, så därför läser ja inte hennes blogg, ja läser bara om henne på massa andra ställen. o de e ju där man får reda på sanningen om henne ! Haha !

2010-01-26 @ 01:51:32
URL: http://znuttisen.devote.se
Postat av: niveea

fin blogg klicka gärna in på min blogg jag skriver om min vardag och hur det är att leva med höftledsluxation

2010-02-24 @ 20:53:28
URL: http://niveea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0